Glossybox-recension: Odd Molly - "Sun-Day" Post Sun Lotion

Det har blivit dags att börja recensera mina Glossybox-produkter och först ut är Odd Mollys - "Sun-Day" Post Sun Lotion. Detta är en "Efter sol-kräm" som man använder på hud som har varit i solen och som ger en lugnande och svalkande känsla. Den återfuktar snabbt solkysst hy och innehåller Aqua Cacteen från Mexiko. Den kostar 245 kr för 150 ml.
 
Mitt första intryck var att krämen var väldigt tunn och doftade mycket parfym. Det här är alltså ingen kräm för doftkänsliga. Jag gillar doften även om den är lite skarp och jag uppskattar att krämen snabbt går in i huden. Däremot tycker jag nog att den nästan "bränner" lite på huden när jag har applicerat den, men känslan försvinner snabbt. Jag tycker om förpackningen både utseendemässigt och för att det är en praktisk tub. Priset drar däremot ner betyget lite.
 
Design: 5
Doft: 4
Konsistens: 5
 
 
Betyg
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0