Liz testar - L'oréal Telescopic False Lash Mascara

Nästa mascara som ska testas är L'oréal Telescopic False Lash Mascara. Jag upplever att L'oréal gör de bästa mascarorna för mina fransar. De andra mascarorna som har testats finns här.
 
Produktinformation:
Telescopic False Lash - En förlängande mascara med strechiga mikrofibrer.
Den teleskopiska borsten fångar varje frans - även de små och tunna fransarna.
Formulan skapar en bladstruktur så kallad “liquid crystals”/”flytande kristaller”. Denna avancerade wrap-around formula skapar en film omkring fransen som ger struktur och volym. Den krämiga och elastiska formulan fördelar mascaran jämnt över fransarna. Varje enskild frans kapslas in och byggs upp med gränslös längd. Formulan är också berikad med extra svarta pigment som ökar intensiteten.
Pris: ca 165 kr
Såhär ser mina fransar ut utan mascara:
 
 Resultat:
 
Det här är en av de bästa mascarorna jag har testat hittills. Enkel att jobba med och man kan bygga upp intensiteten på färgen. Den här mascaran passar väldigt bra på egen hand, utan eyeliner, kajal eller ögonskugga. Eftersom borsten är så smal kommer man lätt åt fransroten utan att kladda på ögonlocket ovanför. Mina fransar blir betydligt rakare av denna mascara jämfört med andra. Jag upplever att mascaran verkligen fastnar hela vägen ut på den tunnaste delen av fransen vilket verkligen ger en förlängande effekt. Den separerar även fransarna fint och gör de otroligt svarta. Förpackningen är snygg och känns lite exklusiv. Högsta betyg!
 
Betyg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0