Liz testar - L'oréal Lash Architect 4D Mascara

Nästa mascara som ska testas är L'oréal Lash Architect 4D Mascara. De andra mascarorna som har testats finns här och här och här och här och här. Alla mascaror som ska testas finns här:
 
Produktinformation
För en intensiv blick utan att verka överarbetad. För första gången har L´Oréal tillsatt 4D-fibrer i formulan som är smidiga samtidigt som de är osynliga. De ger struktur åt dina fransar och framhäver dem utan att stelna eller klumpa. Fransarna får volym, förlängs, böjs och byggs upp och din blick får djup och intensitet från alla vinklar. Denna mascara är extra svart.
Pris: ca 175 kr
Såhär ser mina fransar ut utan mascara:
 
Resultat:
 
Jag gillar verkligen hur svarta, långa och tjocka mina fransar blir men jag tycker inte om att arbeta med borsten. 
När jag tog dessa bilder hade mascaran blivit på gränsen till gammal och börjat torka lite, och därför gör inte bilderna mascaran riktigt rättvisa. Jag kommer inte att köpa mascaran igen men det beror mest på borsten. Den separerar inte fransarna på samma sätt som en gummiborste gör, så de klumpar ihop sig lite, speciellt i toppen på fransarna. Jag har inget att klaga på svärtan av fransarna, men de blir inte jämntjockt svarta hela vägen ut. Jag tror att jag ska försöka använda den andra versionen av samma mascara, den silverfärgade med gummiborste. Den kan nog ge mig det resultatet som jag vill ha.
 
Betyg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0