Shopping från Body Shop

Jag blev ganska nyligen medlem i the Body Shop och fick då erbjudandet "ta 3 betala för 2" som jag var tvungen att utnyttja innan året var slut. Eftersom de hade fått in sina julprodukter så var det extra kul att utnyttja erbjudandet. Jag rättfärdigade detta inköp med att produkterna var limited edition och att erbjudandet skulle gå ut. När jag betalade fick jag inte bara Ginger Sparkle shower gel gratis utan även Pink Grapefruit shower gel gratis!
 
 
Vanilla Bliss shower gel och body butter
Ginger Sparkle shower gel och body butter
Pink Grapefruit shower gel


Kommentarer
Camilla

Åh är jätte sugen på Ginger sparkle produkterna, mest för de supersöta förpackningarna :P

2012-11-12 @ 11:12:13
URL: http://www.beautybox.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0