Doftljus-samling

Idag upptäckte jag att de har börjat sälja doftljus från Yankee Candles på Åhléns!! Jag vet inte om det endast är tillfälligt eller om de kommer tillhöra sortimentet, men gillar man doftljus (och de från Bath and Body Works är inte enkla att få tag på...) så är Yankee Candles riktigt bra med härliga dofter! De finns i olika storlekar, kostar olika mycket (289 kr, 235 kr, 169/175 kr) och brinner olika länge, allt beroende på vad man vill ha. Jag ville egentligen ha de mindre varianterna med plåtlock men när vissa dofter bara fanns i glasburkarna så fick det bli så. Här kommer min lilla samling av doftljus (jag har flera enklare varianter från IKEA också, men orkade inte ta med dem)
 
 
Från vänster till höger, och uppifrån och ner:
All Through Genuine från MUS, Twenty Forever från MUS, Your Valentine från MUS, Full of Secrets från MUS, Less is More från MUS.
 
Marshmallow Fireside från Bath and Body Works, Apple Delight från Yves Rocher, Syren doftljus från Yves Rocher, Velvet Cream från SIA, Holiday Luxury från MUS.
 
Kitchen Spice från Yankee Candles, Sparkling Cinnamon från Yankee Candles, Vanilla Cupcake från Yankee Candles, Red Apple Wreath från Yankee Candles, Spiced Orange från Yankee Candles.
 
Vanilla Incense (det står inget företagsnamn på dessa men jag googlade lite och hittade bl.a. namnet Affari), Pink Champagne, Cranberry Apple Spice, Cinnamon Gingerbread, Spice Pumpkin.


Kommentarer
Jennifer

Jag hittade ett doftljus på Lagerhaus som doftar jättegott! Gingerpassion heter det :)

Svar: Åh, detta måste undersökas! :)
Liz

2012-11-02 @ 08:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0