Mina ögonskuggor från Make Up Store


Här har ni alla mina vackra ögonskuggor från Make Up Store (fast det är inte riktigt sant, för nu på lunchen köpte jag några till men de får ni se ikväll).
Som ni ser så jobbar jag på att utveckla min lilla samling, men jag har i första hand fokuserat på att skaffa mig alla andra produkter från MUS innan jag börjar botanisera bland alla härliga färger. Här kommer lite närbilder: (Bilderna gör inte riktigt färgerna rättvisa)

Lite basfärger: "Muffin" (funkar bra som en highlighter också), "Brownie" (brun med guldglitter i), "Cupol" (mörkbrun med guldglitter i) och "Shimmery bell" (svart med rosa glitter i).

Lite mer färger: "Khaki gold" (grönaktig med glitter i), "Green tea" (ljust limegrön), "Rodeo" (mintgrön) och "Elf" (mörkt syrénlila).

Rosa färger: "Dita" (mörklila), "Butterfly" (lila med glitter i), "Chic" (blush egentligen, men jag använder den som ögonskugga numera) och "Nox" (rosa med guldglitter i).

 

Klicka på bilden för större bild.

Nox Chic

Butterfly Dita

Elf Rodeo

Green tea Khaki gold

Shimmery bell Cupol

Brownie Muffin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0