Nytt från yves Rocher



Jag fick hem dessa produkter från Yves Rocher igår faktiskt och eftersom jag provat det mesta från dem tidigare så kan jag absolut rekommendera det här. Body lotion "syrén" och "pion" från märket Pur Désir är lite mer rinnig än den mjukgörande crémen från Pure Calmille så de använder jag mest på sommaren.
- Body lotion "syrén" och "pion" från Pur Désir
- Peeling och fuktighetsmask
- Mjukgörande créme från Pure Calmille
- Handtvål från Pur Désir
- Fuktighetsmask

Det här var paket 2 av 4 så det kommer upp fler bilder när de andra paketen kommer. Eftersom de sålde ut lagret så passade jag på att köpa på mig ett rejält lager av produkter som jag använder och vet funkar bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0