Ny hårrutin!

 

Ni som följt min blogg ett tag har nog märkt att jag älskar att prova nya rutiner när det gäller smink, hår, hud och sånt. Så när jag hittar något som är bra och funkar för mig så håller jag mig till det ett tag innan jag tröttnar och måste prova nåt nytt.

Här är i alla fall min nya lite snabbare hårrutin:

L'anzas reparerande schampo

(Inpackning Redken)

Leave-in balsam från L'anza

Spray mot frissighet, värmeskyddande och glansgivande.

Silkesdroppar som gör underverk för håret från L'anza! Lenare och mer glänsande hår får man leta efter...

Ja, min frisör gillar L'anza. Hon brukar prova nya produkter på mig och eftersom hon är så kunnig om vad de gör och hur de fungerar så kan jag inte låta bli att köpa hem och prova själv. Silk serumet från L'anza är lätt den bästa proukten för håret som jag nånsin köpt. Rekommenderas varmt!

 

Vill ni se min tidigare hårrutin kan ni klicka här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0