M/S Charity

Idag var jag förbi "mitt" Make Up Store (= det som jag alltid går till och där ägaren känner mig numera) och tittade ännu en gång bland rea-sminket ifall att det var något som fanns kvar som tilltalade mig. Och tänka sig, det fanns det! Så M/S Mustard fick följa med mig hem. Det är en neutral lite glittrig skugga som bara kostade 75 kr.


M/S Mustard

När jag skulle betala frågade jag Sofia (ägaren) om den nya skuggan M/S Charity hade kommit in ännu, och eftersom den hade det så köpte jag den också. Man får inte den vanliga MUS-rabatten på just den här skuggan eftersom alla intäkter går oavkortat till forskningen kring HIV och AIDS, så 135 kr kostar den. Färgen är väldigt neutral och påminner lite om M/S Muffin och även min nya M/S Mustard (som ni kanske ser på bilderna).



M/S Charity

Jag var tydligen den första kunden som köpte skuggan i just den butiken.



Kommentarer
bella

Vilken butik har du närmast till? Bara lite nyfis vem av mina kollegor som har dig som kund:)

kram bella

2010-02-19 @ 19:58:01
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Liz

Svar till Bella:

MUS inne på Fältöversten. Sofia heter ägaren och hon vet vem jag är :P Jag är alltid inne där på lunchen å handlar, går på alla klubbkvällar och så :)

2010-02-20 @ 16:56:58
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0