Blåa produkter



Idag hämtade jag ut ytterligare ett paket från Yves Rocher, så nu har jag extremt mycket produkter att visa er, men inte så mycket inspiration tyvärr, så det får bli lite kortare inlägg. Här är i alla fall ett fuktgivande ansiktsvatten från Hydra Specific som används mer som ett ansiktsvatten än som en face mist att spraya på ansiktet för att återfukta. Detta ansiktsvatten sprayar man på ansiktet men man ska undvika ögonen (hur nu det ska gå till...) och sedan torka bort med en bomullspad. Jag funderar på att spraya direkt på paden och sedan torka av ansiktet. Återkommer om hur det fungerar när jag provat lite.

Sedan köpte jag även hem en sminkborttagning som jag använde för flera år sedan och tyckte mycket bra om då, så den ska provas igen och se om den lever upp till mina nuvarande krav. Eftersom Yves Rocher är ett franskt märke så har de bara konstiga franska namn som är knepiga att uttala, så denna sminkborttagning heter Démaquillant express yeux sensibles, men de har ändå inte så många på sin hemsida så är ni intresserade lär ni hitta den fort.

Läckert blåa är de i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0