Bra handcréme för torra vinterhänder

Nu på vintern blir mina händer extra torra och då vill jag ha en handcréme som verkligen är krämig och mjukgörande men ändå går in i huden relativt snabbt. Då är handcrémer från Yves Rocher perfekt! Jag provade nyligen en handcréme från Apoteket och den var alldeles för flytande och rinnig för mina torra händer, och kändes absolut inte mjukgörande, men dessa krämer funkar verkligen. Jag har provat i princip alla handcrémer Yves Rocher har, och alla funkar lika bra. De två längst till höger är faktiskt från Willys, men de gör sitt jobb och doftar härligt gott av oliv. Så i mitt tycke är ibland en handcréme som kostar 19 kr betydligt bättre än en som kostar 57 kr.

Vet ni några bra handcrémer som jag borde prova?



Kommentarer
Anna

Jag älskar The Body Shops Handcréme:

Hemp Hand Protector (Chanvre Cremé.Man får baby lena händer :)

2010-01-03 @ 12:22:34
Liz

Sv:

Åh, tack för tipset! Vad kostar den?

2010-01-03 @ 12:37:19
URL: http://sminkliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0