Liz gillar: Skin serum och Night time

Favvokombon till min hud på kvällen är helt klart Skin Serum från Make Up Store och Night Time från samma märke. Serumet gör huden len och mjuk, och motverkar tecken på för tidigt åldrande, vilket jag som är 25 år tycker är toppen! Jag är inte riktigt redo för att börja med rynkcrémer än (hade tänkt börja vid 30 kanske) så jag smygbörjar med det här fantastiska serumet istället! Konsistensen är ganska dryg så ett pump räcker till hela ansiktet. Man får verkligen sidenhud efter appliceringen.

 

Nattcrémen är också helt fantastisk! Doftar underbart gott och är precis lagom krämig i konsistensen. Eftersom jag har torr hud använder jag den både på morgonen och kvällen, och min hud blir så mjuk och len av den. Älskar pumpflaskor så bara det ger massa pluspoäng. Jag fick min förra Night time att räcka i nästan ett halvår, så om man tycker att vissa produkter är lite för dyra kan man alltid slå ut summan på antal månader den bör räcka, så känns priset lite mer humant. Fast Make Up Store har prisvärda produkter enligt mig.

 

Skin Serum kostar 345 kr på Make Up Store.

Night Time kostar 245 kr på MUS. (De har även två andra crémer; All Time och Day Time som kostar lika mycket men är för andra hudtyper än min)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0