Nya bodylotions

De här body lotions fick jag också hem idag. Den ena är den lilla versionen av doften "peach" från märket Les Plaisirs Nature och kostar endast 19 kr för 50 ml. Den större versionen av samma doft kostar 65 kr och ligger på 400 ml. Den är lite för rinnig för mig men doften sitter i länge, länge och den går snabbt in i huden så jag gillar den ändå. Man får en lite silkig känsla på huden och man blir lite extra glansig ett tag, men inte på ett dåligt sätt.

 

Den andra är doften "mimosa" i serien Pur Désir och samma sak gäller här, konsistensen är lite rinnig men den underbara doften överväger allt som kan uppfattas som negativt. Kostar 89 kr för 200 ml, men man kan ofta hitta den lite billigare då Yves Rocher har väldigt bra erbjudanden.

 

Nu har jag dofterna "vanilj", "persika" och "björnbär" i miniförpackningar på 50 ml. Räcker mycket längre än man tror.

 

Och i den här serien har jag dofterna "syrén", "pion" och "mimosa". Jag älskar dofterna och rekommenderar dem varmt! Man doftar gott hela dagen med dessa.

 

Om ni vill lukta på dofterna och inte köpa grisen i säcken så har Yves Rocher en affär vid Hötorget i Stockholm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0