Recension - Golden delicious body lotion från ACO

Här kommer en recension på Golden Delicious body lotion i doften Apple&Vanilla från ACO som jag köpte för ett tag sen.

Produkt: Golden Delicious body lotion Apple&Vanilla
Märke: ACO/Apoteket
Pris: ca 70 kr

Om produkten: En body lotion som är intensivt mjukgörande och ska ge kroppen extra vård då den innehåller fuktbindare som förekommer naturligt i huden. Den ska även ge mer lyster pga äppelsyran i produkten.

Positivt:
Den är lätt att applicera och går snabbt in i huden. Man blir len och aningens mer glansig tycker jag. Förpackningen är stilren och enkel att använda. Doften är riktigt härlig!

Negativt: Den där glansen man får är jag inte direkt överförtjust i. Fint på benen och extra fint på sommaren, men på vintern vill jag inte riktigt ha det. Kanske inte den ultimata crémen för min torra hud, utan lämpar sig nog bäst för normal hud.

Mina åsikter: Eftersom jag föredrar riktigt krämiga produkter till min torra hy blev jag inte helt blown away av den här crémen, men den är inte heller för rinnig utan den glider alldeles lagom skönt över huden. Jag kan tänka mig att köpa den igen men prioriterar nog helst andra, lite fetare crémer.

Betyg: 4/5



Kommentarer
Make Up Artist på Make Up Store

oj vad glad jag blir tack snälla du :D

2010-01-03 @ 12:35:53
URL: http://chuuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0