Liz gillar - Redken-produkter

 

Just nu är jag helt såld på Redkens Clear Moisture produkter! Som ni säkert vet sedan tidigare tvättar jag bara håret två gånger i veckan för att inte förstöra hårets naturliga fettproduktion, och ja, det går att ha håret så länge utan att det ser fettigt ut. Det tog lite tid att vänja mig av med att tvätta det varannan dag, men med torrschampo så gick det. Eftersom jag tvättar det mer sällan nu så använder jag alltid inpackning. Som föredetta blekt blondin är det ett måste! Redken är lite dyrare produkter men helt klart värda sitt pris. Bangerhead har lägre priser än i butik om ni är intresserade.

 

 

Jag har även lite andra produkter från Redken som är fantastiska, bla följande:

 

- Extreme Deep Fuel är långtidsverkande (håller 8 schamponeringar) och reparerar mycket skadat hår. Pris: ca 280 kr

- Extreme CAT är proteinuppbyggande och förhindrar skador på håret. Pris: ca 360 kr

- Extreme Anti-Snap skyddar håret från att brytas, vilket kan ske vid hårborstning och användning av plattång, locktång, fön och liknande. Pris: ca 410 kr

- Extreme Iron Repair skyddar håret vid användning av värmeverktyg. Pris: ca 360 kr

- Real Control Overnight Treat reparerar och skyddar skadat hår under natten. Pris: ca 330 kr

 

Det är verkligen värt att lägga ner en extra slant på bra hårprodukter.



Kommentarer
bella

Alltså Redken is the shit!! Så bra så man kan aldrig byta tillbaka till nåt annat sen:)

2010-07-30 @ 12:23:59
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0