Nya parfymer



Kicks har 20% på alla sina parfymer fram till den 2a november så jag passade på att köpa två dofter som jag har spanat lite på ett tag; Escadas Marine Groove (435 kr) och Armanis Acqua di Gioia (469 kr). Jag kanske köper någon mer parfym innan erbjudandet tar slut men egentligen har jag redan för många nya parfymer (12 st i år...)



Eftersom jag numera alltid ber om produktprover då jag handlar så fick jag tre parfymprover:
- Hypnotic Poison från Dior
- Siren från Paris Hilton
- Fancy Love från Jessica Simpson

Jag kommer inte att köpa någon av dessa i stor flaska då ingen tilltalade mig direkt, men kanske Jessica Simpsons tidigare doft Fancy blir inhandlad. Vi får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0