A girls best friend

Igår använde jag mig av min nyinköpta ögonskugga A girls best friend från Make Up Store och resultatet blev såhär:




Jag använde mig av följande produkter:
(allt från MUS om inget annat anges)

- Paint Pot i färgen Painterly från MAC som primer över hela ögonlocket upp till ögonbrynet
- M/S Green Tea på ögonlocket och upp i globlinjen
- M/S A girls best friend i globlinjen för djup till ögat
- M/S Satin under ögonbrynet för att ljusa upp
- Gel Eyeliner Black vid övre franskanten för att markera ögat
- M/S A girls best friend ovanpå eyelinern för längre hållbarhet och en kul effekt med mörkgrönt istället för svart (syns inte så bra på fotona men i verkligheten)
- Eyepencil Golden Days innanför nedre franskanten för att markera ögat
- M/S A girls best friend i ytterkanten av nedre fransraden för att binda samman den mörkgröna effekten
- Mascaran Extra-Volume från Yves Rocher på ögonfransarna
- Mascaran High Impact från Clinique ovanpå den andra mascaran för mer effekt


Kommentarer
Honi

Jättesnyggt :) Neutralt men ändå riktigt glammigt!

2010-09-05 @ 17:29:54
URL: http://honi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0