Baresso.se

För någon dag sedan fick jag hem min beställning från Baresso.se
 
 
Ga.Ma CP1 Ceramic Plattång
Jag beställde en extra plattång som jag kan ha på jobbet eftersom mitt hår alltid blir lockigt när det är fuktigt ute, och med hösten och vintern i antågande så kändes det nödvändigt.
 L'Oréal Professionnel Absolut Repair Schampo och inpackning 500ml
Det här är min 3:e förpackning med schampo och min 2:a inpackning från samma märke. Jag hade redan en extra balsam hemma och de hade paketpris på schampo + inpackning. Dessa produkter funkar riktigt bra i mitt hår.
Redken Extreme Iron Repair 150ml
Redken är mitt absooluta favorit-märke när det kommer till schampo, balsam och inpackning, och jag behövde fylla på med detta värmeskydd som jag alltid har i håret innan jag fönar och plattar det.
Kerastase Elixir Ultime 125ml
Jag har varit nyfiken på Kerastases produkter till håret länge men aldrig kommit till skott så nu tänkte jag prova deras motsvarighet till MoroccanOil. Jag har hört mycket bra om denna produkt så det ska bli spännande.
MoroccanOil Pump
Jag älskar min MoroccanOil men jag tycker inte om att den är i en glasflaska eftersom jag är livrädd att tappa den i golvet då den blir hal av oljan och är man inte försiktig så får man ut för mycket olja i handen eftersom den inte har en pump, men detta åtgärdar jag nu.
Nashi argan
Jag fick även ett produktprov på schampo, vilket alltid är trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0