Eleven.se

Jag fick hem några varor från Eleven.se i förra veckan:
 
 
Björk & Berries produkter doftar himmelskt gott och jag som har en förkärlek för smultron var tvungen att ha deras Body Lotion och Body Scrub i doften Wild Strawberry. Jag har inte provat dessa ännu så det kommer en recension senare.
Too Faced primer Shadow Insurance är jag väldigt sugen på att prova då Xparkage på Youtube pratar sig varm om den, och hon borde veta, så duktig som hon är på smink.
Här ska testas och recenseras!


Kommentarer
Jennifer

Min lillasyster Felicia använder bara den där scruben, hon tycker den är superbra! :)

Svar: Vad kul! Jag gillar scrubar från Clinique, Biotherm och faktiskt Apotekets sommardoft så det ska bli spännande att prova den här också :) Föredrar tuber eftersom jag hatar när det fastnar gegga under mina långa naglar, men de flesta scrubs kommer i burk (förutom den från Apoteket).
Liz

2012-08-13 @ 09:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0