Shopping 31/7

Idag shoppade jag lite på lunchen:
 
 
Dual Foundation från MUS i färgen Stockholm är en riktigt bra puder-foundation som jämnar ut hudtonen och trollar bort fräknar (nästan helt). OPIs nagellack "I have a herring problem" som är en blå/grå färg (snyggaste gråa nagellacket jag har hittat hittills). Kajalpennan "Dusty Smoke" från MUS håller på att ta slut och var tvungen att inhandlas på nytt. Jag använder den på nedre fransraden för att få en mjukare blick (annars använder jag svart). Lancômes serum Génifique fick jag hem gratis för provning.


Kommentarer
Mia

Härliga köp och välkommen tillbaka :)

Svar: Tack :) Jag har haft en enorm bloggtorka, men nu känns det kul igen!
Liz

2012-08-01 @ 05:25:02
URL: http://www.miasmakeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0