Helping Hands från Lush

Jag var inne på Lush i fredags igen för att titta på deras nya höst- och julprodukter, men hittade inget som lockade. Hade jag haft badkar hade jag antagligen köpt massor eftersom jag älskar deras badprodukter, men nu har jag en stor dusch istället. Jag gick däremot inte lottlös därifrån, utan handcrèmen Helping Hands med mandel, kokossmör och kamomill fick följa med mig hem. Den kändes underbart mjukgörande på handryggen och gick snabbt in i huden utan att lämna en oljig hinna så jag tänkte ha den på jobbet, men efter att ha smörjt in hela händerna med den så får detta bli en "natt-handcrème" för jo, den lämnar visst en oljig hinna och det funkar inte på jobbet. Doften är inge speciell men känslan efteråt är fantastisk.
 
Pris: 119 kr
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0