Snurrställ Diamanten - örhängesförvaring

Nu har jag fått hem mitt fina smyckesställ för örhängen, Snurrställ Diamanten, från MihiDet är enklare att få en överblick på alla örhängen när man kan snurra på stället. Tidigare hade jag två fasta smyckesställ från Indiska men då använde jag aldrig örhängena som hängde på baksidan. Jag försökte färgkoordinera dem men det fick inte riktigt plats, så nästa gång får jag köpa en storlek större :)
 
Pris: 349 kr (frakt tillkommer på 60 kr)
 
Som ni kan se nedan älskar jag färgglada örhängen! Alla mina stora ringar till öronen och alla mina små örhängen med en plupp på baksidan har en annan förvaring. Mina dyrare örhängen ligger kvar i sina vackra askar.
 


Kommentarer
Jennifer

Vad mkt fina örhängen du har :) Kul att du också beställt från Mihi! De har bra grejer :D

Svar: Tack :) Ja jag knep den sista svarta :) Tack för tipset!
Liz

2012-10-13 @ 12:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0