Sminkning med Chanel

Jag var på en kräftskiva i lördags och tänkte att det var dags att göra en sminkning med min ögonskuggspalett från Chanel
 
 
Eftersom det var mörkt när sminkningen var klar blev tyvärr inte bilderna så bra, men de får duga ändå.
Jag använde Urban Decays Primer Potion som primer för ögonskuggorna och sedan la jag den guldiga skuggan över hela ögonlocket, skuggan som ser lite korall ut la jag i globlinjen och suddade den lite upp mot ögonbrynet. Den mörka skuggan la jag i ytterkanten på ögonlocket och mitt i globlinjen, medan den vita fick ligga under ögonbrynet och ljusa upp. 
 


Kommentarer
Camilla

Fina färger! Har aldrig testat något från Chanel, men nu blir jag lite sugen :-)

2012-09-23 @ 14:24:30
URL: http://www.beautybox.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0