Glossybox-recension: Anatomicals - Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask

Det är dags för min sista recension av mina Glossybox-produkter som jag fick i juli. Sist ut är Anatomicals - Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask
Denna mudmask ökar effektivt cirkulationen och gör rent hyn på djupet. Masken kommer i portionspåsar och kostar 39 kr för 15 ml.
 
 
Eftersom jag själv inte har några problem med min hy så bad jag istället min kille, som i och för sig inte heller har några problem med sin hy men har en lite fetare hy än mig, att prova den.
Det var en grön/grå lermask som torkade på hyn och fick sköljas av. Jag trodde inte på min kille när han sa att den luktade pissoar men efter att själv ha sniffat på den kan jag konstatera att ja, den luktar piss. På riktigt.
Det stack lite i huden när han smetade ut masken på huden men det la sig efter ett tag. Direkt efteråt kändes huden ren och mjuk, så en helt ok ansiktsmask för personer som har pormasker eller finnar. Om man kan stå ut med lukten..
 
Betyg:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0