Liz testar - L'oréal Volume Million Lashes Mascara

Nästa mascara som ska testas är L'oréal Volume Million Lashes Mascara. De andra mascarorna som har testats finns här och här och här och här och här och här. Alla mascaror som ska testas finns här fast det blir bara fler och fler för jag hittar ständigt nya mascaror som jag vill prova.
 
Produktinformation
Den miljoniserande borsten har många mjuka piggar som kommer åt varje frans. En ny smart behållare ger exakt mängd formula för 100% klumpfritt resultat.
Pris: ca 175 kr
Såhär ser mina fransar ut utan mascara:

 
Resultat:


Sorry för mina rödsprängda ögon. Jag läser massa böcker vilket anstränger ögonen och dessa bilder togs dessutom tidigt på morgonen...

 
Jag älskar den här mascaran! Gummiborsten är riktigt bra och separerar mina fransar perfekt. Man får arbeta lite extra för att få fransarna så svarta som jag vill ha dem och det kan klumpa ihop dem en aning, men det märks inte på håll. Mina fransar blir verkligen långa och fina med denna mascara, och jag kan lita på att resultatet blir bra varje gång. Kanske att jag saknar lite svärta och den klumpar ihop mina nedre fransar lite, men det drar inte ner betyget.
Förpackningen är snygg vilket alltid ger ett litet extra plus i kanten.
 
Betyg




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0